برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید.
در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید
که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید.
در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.
1. پرداخت آنلاین از طربق درگاه زرین پال
2. پرداخت به صورت اقساطی از طریق اعتبار اسنپ پی
3. کارت به کارت (فقط در حالت تحویل حضوری)
1. تحویل حضوری درب شرکت( بدون هزینه)
لطفا حتما قبل از مراجعه لطفا با شرکت هماهنگ کنید.
در این روش امکان پرداخت از طریق پوز شرکت وجود دارد.
2. ارسال با پیک - نهایتا 48 ساعت کاری (هزینه ارسال 60000 تومان)
3. ارسال با تیپاکس - نهایتا 48 ساعت کاری ( هزینه ارسال 60000 تومان )
4. ارسال با پست -2 تا 4 روز کاری ( هزینه ارسال 40000 تومان )
1. ارسال با تیپاکس - نهایتا 72 ساعت کاری ( هزینه ارسال 60000 تومان )
2. ارسال با پست -2 تا 7 روز کاری ( هزینه ارسال 40000 تومان )
برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان کلومن اطلاع دهید.
برای تماس با شماره 02166701320 تماس بگیرید.
در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود.
در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود.
بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را
به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.
کاربر عزیز، ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، محصولات خریداری شده با گارانتی نانوتل، تا تاریخ انقضای درج شده بر روی برچسب گارانتی روی جعبهی محصول، تحت ضمانت خدمات پس از فروش شرکت نانوتل میباشد.
کالای معیوب دارای ایراداتی باشد که توسط سازنده و به دلیل نقص در تولید (نقص فنی)، به دستگاه وارد شده است.
همراه داشتن جعبهی محصول.
همراه داشتن برچسب گارانتی.
همراه داشتن فاکتور خرید معتبر.
هرگونه ایراد فیزیکی و ظاهری، عیوبی که در اثر کشیدگی و ضربه که باعث جدا شدن قطعات، ترک خوردگی، شکستگی و پارگی گردد.
(تـرک خوردگی، تغییر شـکل، آب خـوردگی، سـولفاته شدن، زنـگ زدگی و هرگونه آسیب عمدی یا غیر عمدی که باعث تغییر شکل ظاهری و فیزیکی کالا شود)
نفوذ هرگونه مایعات به داخل دستگاه. باتوجه به عدم امکان بررسی شرایط استفادهی کاربر، این مورد برای دستگاههایی که دارای مقاومت در برابر غبار و آب میباشند نیز صدق میکند.
استفادهی نادرست از دستگاه و خارج از شرایط توصیه شده توسط سازنده.
باز شدن دستگاه و تعمیر توسط افراد یا مراکز متفرقه.
هرگونه دستکاری، مخدوشسازی، دخل و تصرف در اطلاعات برچسب گارانتی و یا جداسازی آن از روی جعبهی محصول.
علاوه بر موارد بالا، شرایطی برای هردسته کالایی متفاوت میباشد که با کلیک بر روی دستهبندی مورد نظر میتوانید آن را مطالعه نمایید.
هدفون، هدست، هندزفری بلوتوث و اسپیکر
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی، پارگی یا کشیدگی سیم، بادکردن باتری
شکستگی یا فشار بیشاز حد به سوکت یا جک هدفون
تماس با مایعات و مواد شیمیایی
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته:کابل، کیف، مبدل، هوک، ایرپد و دیگر اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
پاوربانک
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگی، بادکردن باتری
شکستگی یا فشار بیشاز حد به پورت
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه
نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
کابل های شارژ یا انتقال صدا
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند پارگی، خوردگی، شکستگی، پوسیدگی، تغییر فُرم سوکت ، آب خوردگی و سولفاته شدن و ....
نکته: کیف و اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
شارژر و شارژرهای فندکی
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگی
شکستگی یا فشار بیشاز حد به پورت
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه
نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
نگهدارنده موبایل
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگ ، شکستگی یا فشار بیشاز حد ، از بین رفتن چسب
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاته شدن
نکته: اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.