برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید.
در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید
که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید.
در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.
1. پرداخت آنلاین از طربق درگاه زرین پال
2. پرداخت به صورت اقساطی از طریق اعتبار اسنپ پی
3. کارت به کارت (فقط در حالت تحویل حضوری)
* در زمان کمپین های تخفیفی امکان تحویل کالا به صورت حضوری مقدور نمی باشد .*
1. ارسال با پیک لینک اکسپرس- 24 ساعت کاری : هزینه ارسال 65000 تومان (برای محدوده بازار بزرگ تهران لطفا از گزینه پست استفاده کنید)
2. ارسال با تیپاکس - 2 تا 3 روز کاری : هزینه ارسال 85000 تومان( در زمان کمپین های تخفیفی ، ارسال مرسوله از 3 روز کاری پس از ثبت سفارش انجام میگردد.)
3.ارسال با پست- 2 تا 4 روزکاری : 45000 تومان.
توجه داشته باشید که بسته های با ابعاد بالاتر از 50 سانتی متر ، قادر به ارسال با پست و لینک اکسپرس نمی باشند و تنها با تیپاکس ارسال خواهند شد.
1. ارسال با تیپاکس - 2 تا 4 روز کاری : 85000 تومان
2. ارسال با پست - 2 تا 5 روز کاری : 45000 تومان
توجه داشته باشید که بسته های با ابعاد بالاتر از 50 سانتی متر ، قادر به ارسال با پست و لینک اکسپرس نمی باشند و تنها با تیپاکس ارسال خواهند شد.
اگر به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا گرفتید این امکان برای شما وجود دارد تا حداکثر در مهلت کمتر از ۷ روز بعد از دریافت کالا ، اقدام به بازگرداندن آن کنید .
لطفا به این نکات توجه کنید :
ـ پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
ـ هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری است.
- جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.
- همهی محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند ، مانند ( هدفون ، هندزفری و .. ) در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
ـ همچنین کالاهای دیجیتال مانند ساعت هوشمند ، کنسول بازی ، گوشی و.. تنها در صورت پلمپ بودن بسته بندی امکان انصراف از خرید را دارند.
ـ برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
کاربر عزیز، ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، محصولات خریداری شده با گارانتی نانوتل، تا تاریخ انقضای درج شده بر روی برچسب گارانتی روی جعبهی محصول، تحت ضمانت خدمات پس از فروش شرکت نانوتل میباشد. جهت استفاده از گارانتی کالا،
از طریق ایتا و یا واتسپ، با شماره تلفن 3407 773 0990 در ارتباط باشید.
کالای معیوب دارای ایراداتی باشد که توسط سازنده و به دلیل نقص در تولید (نقص فنی)، به دستگاه وارد شده است. همراه داشتن جعبهی محصول. همراه داشتن برچسب گارانتی. همراه داشتن فاکتور خرید معتبر.
با توجه به صلاحدید شرکت به تعویض کالای ارجاع شده در زمان گارانتی آن ، در صورت موجود نبودن کالا مدل مشابه با احتساب قیمت روز جایگزین خواهد شد .
هرگونه ایراد فیزیکی و ظاهری، عیوبی که در اثر کشیدگی و ضربه که باعث جدا شدن قطعات، ترک خوردگی، شکستگی و پارگی گردد.
(تـرک خوردگی، تغییر شـکل، آب خـوردگی، سـولفاته شدن، زنـگ زدگی و هرگونه آسیب عمدی یا غیر عمدی که باعث تغییر شکل ظاهری و فیزیکی کالا شود)
نفوذ هرگونه مایعات به داخل دستگاه. باتوجه به عدم امکان بررسی شرایط استفادهی کاربر، این مورد برای دستگاههایی که دارای مقاومت در برابر غبار و آب میباشند نیز صدق میکند.
استفادهی نادرست از دستگاه و خارج از شرایط توصیه شده توسط سازنده.
باز شدن دستگاه و تعمیر توسط افراد یا مراکز متفرقه.
هرگونه دستکاری، مخدوشسازی، دخل و تصرف در اطلاعات برچسب گارانتی و یا جداسازی آن از روی جعبهی محصول.
علاوه بر موارد بالا، شرایطی برای هردسته کالایی متفاوت میباشد که با کلیک بر روی دستهبندی مورد نظر میتوانید آن را مطالعه نمایید.
هدفون، هدست، هندزفری بلوتوث و اسپیکر
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی، پارگی یا کشیدگی سیم، بادکردن باتری
شکستگی یا فشار بیشاز حد به سوکت یا جک هدفون
تماس با مایعات و مواد شیمیایی
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته:کابل، کیف، مبدل، هوک، ایرپد و دیگر اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
پاوربانک
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگی، بادکردن باتری
شکستگی یا فشار بیشاز حد به پورت
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه
نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
کابل های شارژ یا انتقال صدا
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند پارگی، خوردگی، شکستگی، پوسیدگی، تغییر فُرم سوکت ، آب خوردگی و سولفاته شدن و ....
نکته: کیف و اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
شارژر و شارژرهای فندکی
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگی
شکستگی یا فشار بیشاز حد به پورت
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه
نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی بهصورت جزئی
نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
نگهدارنده موبایل
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات میشوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربهخوردگی و زنگزدگ ، شکستگی یا فشار بیشاز حد ، از بین رفتن چسب
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاته شدن
نکته: اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.